Une e vrava kamarjerin… II (kthimi)

Ne nje nga shkrimet ke www.konsumerizem101.com (para disa muajsh),  autori kishte vrare kamarjerin si rrjedhoj e sherbimit te keq…ose me mire le te themi per mungesen totale te nje sherbimi minimal dhe normal.

Por ja qe…çuditerisht ai kishte mbijetuar….kete here ishte rradha ime te gjendesha ne rrugen e tija, dhe mqse ra fjala ta kisha ditur, vertete do e kisha shmangur.

Qepari pas nje pritje prej 10min perpara restorantit (…shyqyr qe bente 40grade, te pakten u nxiva pak) ai na tregoi tavolinen.
Deri ketu gjithshka ishte OK, problemi erdhi me pas, ne momentet qe ai foli dhe,
problemi numer 1) ai ishte i pire
problemi numer 2) ai nuk fliste por gerthiste…diskrecjoni zeroooooooooooooooo…..
problemi numer 3) coca-cola qe solli ishte pa piken e gazit…ma merr mendja se e kishin harruarr shishen pa tape ne diell me gjate se ne.
dhe problemi i fundit….edhe pak edhe u shtrua me ne tavoline duke u hankuar (…pija te ben llafazan 😀 )

Si rrjedhoj, pas 5min durimi im prej assistente socjale mbaroi,
vertete mund te kisha mbajtur edhe pak, dhe ta ngushelloja te shkretin, por 10min ne diell mi ben nervat kaçurrela, kur mbushet kupa mbushet, dhe aty, ja numerova te gjitha …tëk e tëk e tëk (per pritjen, per coca-colen, per llafazanllikun)

 Dhe ja kulmi i kulmit erdhi….u detyrova edhe une ta vrisja per se dyti.
Shpresoj te mos mbijetoj kete here.

(mqse po flisnim per krime sot ja dhe kjo u be 😀 )

~ par ervivi sur juin 26, 2007.

3 Réponses to “Une e vrava kamarjerin… II (kthimi)”

  1. Paske bere sevap 😉

  2. Si te filmi Hannibal, qe A. Hopkins vret ate orkestrantin qe stononte dhe i prishte harmonine orkestres.
    Po ti a do ja hashe melcine per darke ketij kamarierit? 🙂

  3. Jo jo, un jam vegjetarjane, por do ja jap qenit ti hajt…

Laisser un commentaire

 
