Konsumimi vret konsumatorin

Pas 2 nderrimesh shtepish ne pak a shume 2 muaj erdha ne perfundimin, qe konsumimi do na konsumoj si njerez e do na japi fundin (te pakten mua e sigurt qe po).

Problemi qendron se ne vete as qe nuk e veme re se sa shume blejme (deri sa kutiat shtohen njera siper tjetres, dhe qe duhet ti zbresesh dhe ti ngjisesh vete…), mbi te gjitha nje pjese e mire e gjerave nuk jane vitale, dhe se mundemi shume mire te bejme pa to.
Eshte nje harxhim paresh i kot ( 20eu + 45eu + 15eu = gjithato), nje humbje kohe e panevojeshme (…se do mos do duhen nja 2 ore per te zgjedh nje pale kepuc) nje sfilitje nervash (…se nuk gjen numrin tend), nje humbje vendi ( duan vendosur diku, dhe kur nuk jeton ne nje pesmet kaç problemi eshte i rendesishem)

Atehere, une dua te dij kush e ka fajin??? Une se kam…( nuk eshte asnjehere faji im 😀 )
Jetoj ne nje shoqeri konsumimi, qe me shtyne « me dhune » ne çdo lloj menyre te mundeshme dhe te paimagjinushme te blej….
Jam thjeshte nje viktime…(mqse ra fjala, sa me ra ndermend qe mund ti hedh ne gjyq… 😀 )

Biles Shteti eshte fajtori numer 1 them une!!!!! 😀
Sepse na rrisin gjoja te ardhurat (…rrogat) me qellim qe fuqia blerese te rritet, dhe kjo gjoja si e nevojeshme per te rritur mireqenjen dhe nivelin.
Per mua kjo do te thote qe shteti eshte i pari qe na shtyne te konsumojme…pastaj vijne ata harabelat (marketaret) me ciu-ciut e tyre qe na shtyjne ne aktin direkt te blerjes…dhe keshtu futesh ne dyqan per nje kokerr veze edhe del me garderobe te re 😀 .

E gjitha kjo per te thene…qe shume konsumim vret konsumatorin…

~ par ervivi sur juillet 28, 2007.

3 Réponses to “Konsumimi vret konsumatorin”

  1. Pse nuk bën si unë: kur dal marr vetëm 50 euro, dhe me to ju them robve t’shpisë: doni akullore, McDonalds apo ju duhet ndonjë gjë?
    Zakonisht çupat janë për tek McDonald-si dhe kështu s’kërkojnë çingërrima (ose dhe kur gruaja do ndonjë gjë… çupat e shikojnë shtrembër 😛 )

  2. ja paske mledh plako 😀

  3. Ç’paskemi qene rehat ne kohen e « xhaxhit », ishim te gjithe njesoj, visheshim me ato rroba qe na nxirrte shteti 🙂 Ndersa tani blejme pa fund dhe themi « s’kemi! Na mbaruan Leket! » Une e kam problemin me supermarketet, vdes kur shoh bollik, dhe vertet, hyn per veze dhe kush e di me ca del. 🙂

Laisser un commentaire

 
