Teorikisht Ok !!!!!!!

OK!
Me fal?
OK pra, teorin e more.
Dhe aty, jo jo..sme ra pika, gjeja e pare qe mendova ishte : hapuniiiiiiii burraaaaaaa…se jam vete e para…dhe mos me flasi njeri sot 😀

Ok, po e filloj nga fillimi….
U bene nja 3-4 vjete qe dua te marr patenten, por çuditerisht..dhe une vete se kuptoj…se si ishte e mundur qe nuk po kaloja dot as etapen fillestare….dmth teorin…(dy here qe e kalova, dy here ngela :s…une sjam as bjonde, dhe IQ-n e kam normale…dhe llafazane jam….kshu qe nuk kishte arsyje te vlefteshme qe mos ta merrja)
Duhet thene qe ne France, patenta eshte nje histori me vete…sipas mendimit tim eshte pak si shume e veshtire…biles do thoja eshte me te futme, pervers dhe i degjeneruar.
Ata sikur e bejne me qellim qe mos ta marresh…mbase edhe po..kushton gjithsesi nje djall e gjysem (midis 800 dhe 1000 euros, pa llogaritur qe sa here ngel duhet te ripaguash per tu rifutur ne provim….keshtu qemund te vej shume me shume)
Jane 40 pyetje, mund te besh maximum 5 gabime, dhe ke nja 45 minuta pak a shume…dhe kjo per anen teorike…praktiken do ju a tregoj me vone (…kur ta kaloj…po e kalova mnjf…)

Nejse faktoret qe luajne rol kryesor jane: pergatitja, besimi ne vetvete dhe stresi…
Me dy te parat isha ne maksimum…dhe pak edhe po prekja qiellin :s …ama sa per stres, leje mos e pyt….edhe aty ne qiell isha.

Gjumi me kishte rene pas mesnates, isha ngritur qe ne 5 te mengjesit, kisha pire nja 3 tenxhere kafe, dhe ne mendje me erdhen fjalet e nje mikut tim kur me tha dje:
-Mos streso mi goc, ja shif mua e mora me here te 5-t, keshtu qe ska gjo, mos streso po he….
(rrofsh per ngritjen e moralit plako)
Per nje njeri shume te stresuar si puna ime….gjeja e pare qe behet kur je ne nje gjendje te tille…eshte te hash thonjte…(dhe eshte semundje e vertete per disa)
Dhe une kisha nje nevoje te deshperuar te haja thonjte…
Kam ca kohe qe kam ndaluari se ngreni thonjte, por ne mendjen time sot ne mengjes po thoja…haji haji…sot lejohet, ke nje arsyje mese te vlefteshme….keshtu qe jepi pa meshire…si burrat e vertete 😀

Gjithsesi, qellimi u arrit…edhe tentimt per nje perleshje te pergjakur me thonjte u mbizoterua.
Dita paraqitet mire.

bye

~ par ervivi sur septembre 5, 2007.

7 Réponses to “Teorikisht Ok !!!!!!!”

  1. Ja te vafte dhe me mbare praktika!

  2. hajde suksese vajza:)

  3. flm flm…hajt ne dasmen tuj ishalla 😀

  4. suksese:)

  5. ervivi, kujtime te dhimbshme dhe per mua. per te thene te drejten nga vendimi tek mmarrja e patentes, per mua kaluan 5 vjet. çe pyet. Nja dy shoqet e mia e moren qe heren e pare dhe nuk mund ta mendosh sa inat me vinte. Nejse suksese per pjesen tj.

  6. Erviv, thonë që po kalove këto prova… martesa të duket ‘hiç fare’ 😛
    Mbarë dhe për ‘praktikën’!
    P.s: Nëse do të marrësh dhe patentën e kamionit… nëse ke nevojë për ndonjë ‘sqarim’, pa frikë, pyet se jemi të zanatit 😀

  7. nuk e di si perfundoi historia: me sukses apo jo.
    Une kur e kalova para tre vjetesh: teorine e mora me te paren dhe praktiken me te dyten. Rezultati: 1500€ te harzhuara. Ne fund te muajit nentor mbaroj tre vjetet per te marre piket qe mbeten.

    a+

Laisser un commentaire

 
