…??? Me fal, por se kapa!!!!

Tre fotot e meposhteme reklamojne te njejtin produkt (dhe i gjithe qyteti ishte mbushur plot).
Mu desh te rrija te pakten 5min perpara qe ta kapja…(dhe kjo vetem pasi lexova nje fjali te vockel fare qe shkruhej me nje cep te humbur…)

Mesa di une si jo eksperte ne kete fushe, reklamimi duhet te jet NJE MINIMUM I KUPTUSHEM…se per ca behet fjale, edhe kush reklamon…(edhe fjalkryqet me duken me te lehta ne kete rast).

Dhe sma ha menja qe te gjithe ata te tjeret qe kaluan aty si une, u ndalen 5min si une, vran trunin si une, kerkuan me mikroskop te dhenat si une….edhe fillun te shanin ata qe kishin bo reklamen si une 😀 ….
jo jo…. njerzit normal qe kaluan aty, ose sja vune veshin fare….ose pas 10 sekondash qe nuk e kapen reklamen, vazhduan te jetoni si perpara pa ndonje shenje traumatizme….

Gjejeni se ça reklamohet…(i pashe siç jan rradhitur poshte…dhe e dyta te ndihmon per te gjetur se per cfare behet fjale)

3.jpg

2.jpg

1.jpg

~ par ervivi sur septembre 21, 2007.

18 Réponses to “…??? Me fal, por se kapa!!!!”

  1. S’ka rëndësi se çfarë reklamohet, mesazhi sublimal është transmetuar në trurin tënd të ‘vockël’ :P, pas disa ditësh, kur ta shikosh mallin e reklamuar në raftet e supermerkatove, ke për t’ju drejtuar automatikisht… sepse reklama të ka ‘ngacmuar’.
    Kjo është reklama sot, jo ngacmimi, por lënia ashtu pa dashje e mesazhit, për të ta rizgjuar atje ku duhet: në dyqan 😛

  2. pilula kontraceptive!

  3. ervivi, une kam bere sh pak marketim duhet te kete specialista ketu, dhe qellimi i tyre eshte te te terheqin vemendjen. Mendoj qe kjo reklame, qe nuk e di se perse eshte mbase edrus ka te drejte, te beri te harxhoh kohe dhe energji mbi te si rrjedhim eshte nje fushate e sukseshme

  4. Ed, gabim…çeshtja aty eshte : çfare do reklamohet.
    Jo gjithshka mund te reklamohet dosido…(dhe kur te te them se per çfare behet fjale do me kuptosh 😀 )
    Kampanja e me pareshme per te njejtit produkt, me pelqeu me shume…sepse ishte e perqendruar ke sherbimi dhe nevoja e produktit duke i futur pak humor brenda.

    D, ncuq ncuq….nuk eshte ajo… 🙂 mundohu edhe pak.

  5. Tetena…spo e provon ta gjesh se per çfare behet fjale??? 🙂
    …une i mbasha shpresat ke ty dhe e Aklli, me e gjet per ca behet fjale.

    Nje ndihme e vogel: eshte sherbim…(dmth nuk haet as nuk pihet 😀 )

  6. eshte bere zakon ky lloj reklamimi kohet e fundit.quhet « client tease » pra siç tha dhe Edrus nje lloj ngacmimi i klientit apo me sakte ta besh klientin kurreshtar dhe ta kerkoje produktin nderkohe qe ky i fundit s’ka dale ende ne treg.nuk mbarojne kurre teknikat e ndryshme tregtare e megjithate une per vete mendoj se sado efikase ndonjehere kjo telnika e ngacmimit mund te jete dhe nervangritese sidomos kur reklama eshte ndertuar e tille.esh çik si thike me dy presa kjo puna e ketyre lloj reklamave..na lajmero se per çfare behet fjale se u bera kurioze une:)

  7. Shumeeeeeeeeeeeee dakort me ty Eni,
    sidomos ke pjesa « thike me dy presa » ….
    Per mua nese mesazhi qe percillet nga nje reklame nuk eshte i qarte, apo nuk me sjell ne mendje marken/produktin/sherbimin apo diçka ne lidhje sikur edhe larg e larg ne lidhje me keto te fundit….dmth qe komunikimi i bere (nga ata qe krijuan reklamen) nuk eshte efikas dhe ska asnje efekt mbi mua.

    Ndihma e dyte: informacjon

  8. duhet te jete ndonje reklame ndonje firme komunikimi

  9. Nje ndihme e vogel: eshte sherbim…(dmth nuk haet as nuk pihet 😀 )
    ————-
    suposta ?

  10. Eni…ncuq…por i je afruar disi…

    ET….ça eshte suposta???? :s

  11. hm…supostat jane biçim pilolash, kapsulash, qe futen ne brendesi te trupit jo nepermjet gojes. as haen as pihen.

  12. Ahaaaa …okej…jo nuk o kjo :s ps: thash qe eshte informacjon 😀

  13. Kush m’thirri? Kush m’thirri? 🙂

    Annuaire? Pages jaunes?

  14. eshte vete advertajzing kompania qe ka bere reklamen, d.m.th. ajo qe e ofron hapesiren ne fjale per te reklamuar

  15. mromaaaaaaaaaaaaa…..

    uluni n ven, te gjithe 4…

    perveç Akllittttttttt…..ti je per t kerku doren mi goc … 😀
    bravo bravo….

    Te nderua, reklama ne fjale eshte per : yellow pages, les pages jaune, faqet e verdha….

    Faqet e verdha, ku ndodhen informacjone te ndryshme per personat e veçante, kompanit e ndryshme, dhe cdo lloj aktiviteti qe ka nje adresse dhe nr telefoni.
    Per ne eshte gratis….dhe çdo vite e gjejme te update-uar ke kutia postes.
    Keshtu qe, per mendimin tim duke pasur parasysh keto te me sipermet dhe llojin e produktit qe po reklamohej, me duket se reklama i le njerzit qamet ne mjergull.

  16. Bobobo, kurre s’do me kishte shkuar mendja qe do ishte « yellow pages ». Nuk me pelqeu aspak menyra se si e kane « advertised » sepse njeriu i shkrete s’di se cfare te mendoje, dukesh sikur je ne tym. Nese nje « advertising agency » nuk e percjell mesazhin menjehere tek « customers » – klientat, pamvaresisht se u’a ngacmon disi imagjinaten, perseri s’eshte shume pozitive. Pse duhet te vras trurin une per 5 min qe te kuptoj se cfare eshte, kur nje firme tjeter te marketon nje produkt dhe nuk e le klientin te vrasi mendjen aq shume. Nejse, se u zgjata por vertet ishte e cuditshme.

  17. kaq shume lajle lule per « yellow pages » e? hajde hajde,paskan shume pare ata me duket:) (tallem)

  18. youpiii!!!!:)

    Reklamat e vjetra kanë qënë vërtetë gallatë, sidomos ajo seria me personazhe politikë. I kërkova po s’ishin gjëkundi në net…

    Këta mund t’ia lejojnë vetes të bëjnë reklama të tilla acaruese, sepse janë shërbim gratis.

Répondre à eT Annuler la réponse.