(kthimi)…Kur « ato »…

….(femrat), flasin per « ata » (meshkujt)….

1)
ajo: ej e di ça…???
une: ça?
ajo: do martohem…
une: mos ja fut kot….serjozisht?
ajo: po mi, i thashe, ke ndermend te me kerkosh doren? apo te ta kerkoj une???…
une: aha e paska bo per çeshtje egoje….
ajo: ska renci…thjesht detaj…

2)
ajo: me duket se do kerkoj nje dashnor….
une: qe tani mi? :s prit edhe pak se eshte heret….
ajo: pooooo….ai eshte aq i kronometruar, i organizuar, i parashikushem, dhe jo spontan…saqe duke e ditur qe do e takoj nga e enjtja ne te djele, kam kohe te gjej nje dashnor per nga e hena ne te merkure…..

3)
ajo: u pa puna, duhet me u bo *****  me zore
une: 😀
ajo: ska zgjidhje tjeter Ervina, ti e di si eshte ajo shprehja (paç fatin e *******), se keshtu ska gjo ne terezi, smerrem me me ket gjini mizerje une.
une: bohet shkolle per ket?

~ par ervivi sur octobre 31, 2007.

Une Réponse to “(kthimi)…Kur « ato »…”

  1. ik se tallesh:))

Laisser un commentaire

 
