Lego merchandising

Ca mund te them me teper ne kete rast perveçse : perfekt perfekt dhe perfekt….

Te gjithe njerezit kthenin koken dhe pjesa me e madhe e tyre ndalonin per te bere xhiron e vitrines, femijet po e po, por edhe te rriturit…

imgp0087.jpgimgp0089.jpgimgp0091.jpgimgp0090.jpg

~ par ervivi sur janvier 16, 2008.

4 Réponses to “Lego merchandising”

  1. Te lumshin duart per fotot:)

  2. e pse me bo qefin ti muuuuuu????? 😀 apo se t erdhi gjynaf qe kam nejt 5 min ne mes te eres ftotit dhe furtunes per te bo fotot 😀

    bonne journée 🙂

  3. une i kam sh qejf legot. Eshte nje nga lodrat e femijerise qe mezi po pres ta ndaj me brezin e ardhshem.

  4. Tena,

    nuk ke filluar akoma? Ka lego te medhaja per me te vegjelit, te parrezikshme se mund te gelltitetn. Per me te medhenjte ka nga keto fare finet qe ka sjelle ervivi. Une i kam me kile ne shtepi dhe i dua shume. E konsideroj nje nga lodrat me intelegjinte: e thjeshte si koncept, shume kreative, e pambarushme si fantazia, estetike.

Laisser un commentaire

 
