…Ja dhe nje tjeter.

Fjala akllit eshte urdher per popullin….

Cingarosesh ? – …Gjithmon e me shume….
Ke puthur njeri dy javët e fundit ? – Varet, ka puthje e puthje….
Kush qe personi i fundit që të erdh për vizitë? – Asnje, vajta une….
Të ka marrë malli për njeri? – Malli eshte diçka qe me kohen kalon dhe humbet….
Me kë do të luftosh? – une jam per : beni dashuri dhe jo lufte….
Të pëlqen njeri? – Veshtire te me pelqejne njerzit…
Kënga që po dëgjon? – « E çka po vyn oj nan Zvicra Gjermania, ani kurre su knaqa oj nan, ani kurre su kenaqa oj nan, gjithmon larg nga shpia, e cka po vyn oj nan ne gurbet me jetue, ani kurre spushon kjo zemer, vetem tuj vajtue »…..(Kendoi Teuta…)
Ç’do bësh nesër? – Organizimi zero, keshtu qe….se di….
Ke parë tofu? – …ja dhe je gje tjeter qe shtohet ne listen time te mos diturise…se kam iden ca eshte.
Ke ngrënë ndonjëherë? – Mbase, por do kem injoruar cfare ishte.
Do të kthehesh në shkollë të mesme? – Ncuq…
E ke parë filmin e Britnit? – Ka bere film? :s
Ç’bëre dje?- …asgje qe mund te tregohet publikisht…
Me kë vozite herën e fundit ? – Me nje shokun tim, qe me tha : hiqe mi rripin se na turperove 😀
Je e lodhur?- Tmerresisht.
Me kë ishe sot? – E rrethuar me njerez…por vetem.
Ku e ke mëmën? – ne shtetet e bashkuara te Frances.
Ç’ngjyrë i ke çorapet? – te zeza..
Ç’ngjyrë e ke bluzën? – Kuq e zi.
Cili është vëndi më i bukur ku ke qenë? – Skam vajtur akoma
A mendon se Barbi është një model negativ për vajzat e vogla? – mah…eshte nje pytje qe sja bej vetes….sepse me intereson shume shume pak
Sa kohë të duhet për t’u bërë gati për të dalë? – minimum 1 ore maximum 2 ore….varet nga patinimi qe deshiroj ti bej vetes.
Ka anije familja jote? – ehe, ça semi ne, anije, avjona, ishuj, petlla me uje.
E ke puthur ndonjëherë macen tënde?- I kam inat kafshet…
Ku ishe më 11.09? – ehhhhhh, un smbaj mnd ku isha dje, jo me ate date…
Përshkruaj kompjuterin ku je duke punuar. – Compaq, i zi, ça ska hequr i shkreti dhe prap ka mbijetuar, e kam blere para nja 2-3 vjetesh nga nje tip qe ma shiti shume lire sepse e kishte vjedhur….nese kam ndergjegje te keqe sepse ndihmova krimin te heci perpara???? ëëë….jo…
Ke dalë ndonjëherë nga USA? – Jo…
SMS-i fundit që more? – « he mi ca behet »
Të ka rënë ndonjëherë në kokë për ndonjë mësues? – Ncuq…
A thua ndonjë dëshirë në 11:11? – jo zakonisht i them ne 22:22, dhe me e keqja eshte qe nuk eshte relizuar asnjera….
Lente apo syze? – Asnjërën.
Pushimet e ardhshme? – Se di…
I bie ndonjë vegle? – 😀 ca pytje…
Ke ndonjë vëth gjëkundi? – Sapo vura nje vath ke pjesa e siperme e veshit….me ka dhem ne shpirt……ok e pranoj jam shume mazokiste ndonjehere.
Personi i fundit që përqafove? – kam perqafu aq shume keto kohe….saqe sinqerisht me mbaroi dhe durimi edhe deshira.
Ç’bëre 24 orët e fundit? – gjera qe sduhej, dhe lashe pa bere ato qe duheshin….si gjithmon.
Kush të ka nevrikosur sot? – Cuditrisht sot asnjeri….
A shkarkon muzikë? – Po….dhe me e keqja eshte se vazhdoj ta kem ndergjegjen shume te paster.
Ka kënduar njeri për ty? – jes jes dhe jessssss…..
A dashuron njeri? – gjithmon e me shume veten time….
Ke kërcyer ndonjëherë si kangur? – Sme ka ardhur akoma kjo dallge….
Ke pasur ndonjë antfarm? – Lista e mos dijes po shtohet…
Të duket se të duan njerëzia? – ata qe me duan realisht ashtu siç une e konceptoj dashurine jane te paket, pastaj njerez qe me duan ne menyren e tyre jan pak me te shumte.
Ku është vendi më i çuditshëm ku ke fjetur? – Ne banjo; ne nje hotel te dyshimte…

~ par ervivi sur février 28, 2008.

5 Réponses to “…Ja dhe nje tjeter.”

  1. « ehe, ça semi ne, anije, avjona, ishuj, petlla me uje » – hahahah me shkermoqe fare 🙂

    « hiqe mi rripin se na turperove » — ulermimeeeee :PP

    Rrofsh goce se m’knoqe 🙂 🙂

  2. Erviv e forte je perzotin.nje nga me origjinalet vertet:) nga tja nis perpara: kjo me anijet dhe petllat qe legjende, po ashtu dhe ajo me oren,me muziken pirate:)),me patinimin e vetvetes..rrofsh!
    dhe ajo e rrethuar me njerez por vetem eshte kaq e vertete:(
    cheers!

  3. O Vivi, o thesar i blogosferës! Shyqyr që u ktheve se na thave sitë!:)
    Të vdes unë për këngët që dëgjon ti dhe për ndërgjegjen që më ke! 😀
    Rrofsh, rrofsh! Ta di shumë për n’er, se më shkërrmoqe.
    Suis fière de toi! 😀

  4. O Vivo……. i kemi të gjitha pothuajse njëlloj…. sa keq që nuk jemi njoft para 20 vjetësh 😛

  5. Mroma te gjitheve….

    Si ju kam? mire me dukeni kshu…ohoho edhe nja dy kile per tu ngrof per dimer i paskeni shtu.

    I am back, dhe me materjale te reja…(nderkoh po spiunoj i çik nga cepat e juj, me pa ca keni bo)

    ps: Ed, shif…po ec familjarisht…te pakten pjesa me e madhe e punes eshte bere gia 😀 😀 😀

Laisser un commentaire

 
