…Marketingu dhe gjinite.

Si gjithmon smund te rri pa ndare me ju, ato cka me dergojne « bota » duke dyshuar se mund te me interesoj rastesisht,
ky i me poshtemi eshte nje perkthim dhe adaptim ne shqip i Marketingut…..

****Marketingu femeror****

– Je ne nje mbremje, shef nje mashull qe te pelqen; i afrohesh he i thua « jam shume e mire ne krevat » – Marketing Direkt.

– Je ne nje mbremje, je me nje grup miqsh, shef nje mashkull qe te pelqen, nje nga miqt e tu, i afrohet dhe i thote: « e shef ate gocen, eshe shume e mire ne krevat » – Kjo eshte Reklame

– Je ne nje mbremje, shef nje mashkull qe te pelqen, i afrohesh, i kerkon numrin e telefonit, te nesermen e merr ne telefon, dhe i thua: « jam shume e mire ne krevat » – Kjo eshte Telemarketing.

– Je ne nje mbremje, sheh nje mashkull qe njef, i afrohesh, i rifreskon kujtesen dhe i thua:  » te kujtohet sa e mire jam ne krevat? » Kjo eshte Customer Relationship Management (si i bie shqip, manaxhim i mardhenjes me klintin???)

– Je ne nje mbremje, nje mashkull qe te pelqen, ngrihesh, rregullon rrobat, i afrohesh, i ofron nje got. I thua qe ai vjen ere e mire, qe eshte i veshur mire, i ofton nje cigare, dhe i thua: « jam shume e mire ne krevat » – Kjo eshte Mardhenje Publike

– Je ne nje mbremje, sheh nje mashkull qe te pelqen, i afrohesh edhe i thua  » jam shume e mire ne krevat » dhe plus i tregon gjoksin…-Kjo eshte Merchandising (i pari qe gjen si thuhet shqip, do marri nje puthje….kjo si quhet? 😀 )

– Je ne nje mbremje, nje mashkull te afrohet dhe te thote:  » kam degjuar, qe je shume e mire ne krevat » – Kjo eshte Branding  » fuqia e markes »

****Maketingu Mashkullor ****(..qe me vjen me qesh qe para se te filloj)

– Je ne nje mbremje, shef nje femer qe te pelqen, i afrohesh dhe i thua:  » jam nje kafshe seksuale, jam shume i mire ne krevat, dhe plus mund te mbaj gjith naten » – Kjo eshte Reklame mashtruse/genjeshtare, dhe ndeshkohet me ligj.

– Je e nje mbremje, shef nje femer qe te pelqen, ja ngul syte me gjith shoket e tu, ben ca komente shume fine/delikate, behesh tape, nuk ben asnje gje, dhe kthehesh vetem ne shtepi » – Ky eshte Realiteti i Tregut.

Po ca ti bosh mo lla ca ti bosh, eshte e trishtushme por e vertete… 😀 se mos del ndonje Zhan Dark revolucjnar ketu edhe fillon e kerkon te drejtat e veta…. 😀

Noten

~ par ervivi sur mars 16, 2008.

5 Réponses to “…Marketingu dhe gjinite.”

  1. Kete shkrim erviv e kam postuar para gati nje viti. Vetem se ti paske bere nje ndarje me te theksuar … sidoqofte me pelqen, dhe mos mendo se desha te te quaj hajne, sepse edhe une e kam « vjedhur » prej diku tjeter. hahaha. pershendetje(kliko ketu)

  2. …ah, sorry se dija…mua ma dergun para nja dy ditesh 😀

  3. merchandising=ven’je ne shitje motre.

    ika t’lahem un tashi, boju gati! 😀

  4. …ahahahahhahaahah, ej pas dy ditesh e kapa…ke fillu me u bo me i thelle se une 😀 …smpilqen hic kjo gjo 😀

    te pershnes

  5. « si i bie shqip, manaxhim i mardhenjes me klintin??? »

    Nuk e di se për kë Klint e kishe fjalën, po meqë edhe mua më thërrasin Klint nganjëherë (jo për gjë, por jam plak dhe i thinjur 😛 ), mardhëniet në këtë rast vazhdojnë të quhen me emrin e vjetër të gjuhës së bukur shqipe 😛

Laisser un commentaire

 
