Mkg: Deo-çoko…

Axe, axe, axe….mesa mbaj mend une ne te gjitha reklamat e fundit qe i kane bere jane gjithmone femrat qe vrapojne (çmendurisht, deshperimisht, pasionalisht) pas çunave qe vene kete deodorant.

Kete here behet fjale per nje versjon te ri te Axe…dmth Axe parfum çokollate :s
Nuk eshte se jam kunder çokollates, large nga une kjo ide absurde…midis nesh eshte nje dashuri pafund sidomos ne keto momente, por….sinqerisht…..kush mashkull do te donte nje deodorant te tille, e kush femer do te donte qe partneri i vete te vinte era çokollate ter diten….
Konfirmoj, ne femrat (pjesa me e madhe te pakten) vdesim por çokollata, por jo deri ne kete pike…..

Ja spoti publicitar qe kalon keto kohe ne Tv:

~ par ervivi sur mai 4, 2008.

16 Réponses to “Mkg: Deo-çoko…”

  1. sa e mire 🙂

  2. …sduhet te ishe lodhur kaq shume me ngjyrosje… 😀

  3. na u hap oreksi nashti:)

  4. U të keqen nëna tyja ku mi gjën këto afifllëqe kështu e po më çpohet hunda mua moj.

  5. mir e ka Ervivi. kot e ke ly.

  6. Hajde e merri vesh çupat??!!
    Ca e duan ashtu, ca kështu, ca me… ca pa…
    Ufaaaaaaaaa s’ju gjëndet karari 🙂

    Vendoseni si ju pëlqen që ta dinë të shkretët e djemve se si të rregullonen 😛

  7. EEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAA
    DDDDDDDDDDDDDHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEE
    UUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEE!!!

    dmth-erdha dhe une

    si te kam moj e zoja e shpise…

    plasen ene knej cokollatat?
    aman nenen e zeqos si syte e ballit…

    hajt tung nashti…

  8. Mire ja bere qe erdhe, do i çik çokollate? 😀

    Te jemen e Zeqos do ta mbaj sikur ta kisha vjerren time te vetme… 😀

    Shof me nje pike çuditese te madhe, qe jemi te gjithe qeflij çokollatash…tani ose jena shume te frustrum te gjithe, ose kemi ndonje adiksjon te rende kolektive . 😀

  9. Erviv

    thoja dhe une c’ka e eme e zeqos me eren vidhit,klikoj siper me del blogu yt!!!!
    Erviv-ere vidhi

    ha ha ha e madhe plaka

    tung oj ti e parisit.

  10. un u habita me shume se ty o lla…

    pleqni hesapi… 😀

    ps: un jam i cik me poshte se kryeqyteti….

  11. Të keqen nëna juve që i kapni shakat e nënës menjëhër e nuk u rëndohem nëna juve se kur palket njeriu kollë e pordhë ësht

  12. Hajde shpikje hajde 🙂 Prit ndonje dite kur te dali ndonje Axe me shije luleshtrydhe, vanilje, edhe hazelnut….ewwww.

  13. Lapsus, arome desha me thon 😛

  14. :):):):)
    shije….

  15. Nënës gjithnjë i kanë pëlqyer këto rrobat rrozë edhe sa i she nëna më vete mëndja tek merhumi që i donte vetëm të kuqe ti kishte brekët nëna.

  16. Po çili është qy palo burrë që shkruan për brekt e nënës ktu a mi dhjefsha mu bojën mi dhjefsha.

Laisser un commentaire

 
