Mkg: Mc Do mendon per ne!!!

…Sigurisht qe mendon per ne, te ardhmen tone, per karrieren tone…thjeshte shendetin na e fundos si Titaniku!!!!

Ne fakt, si gjithmon skam asgje kunder, shkoj ne Mc Donalds 1 here ne 1-2 muaj kur jam duke vdek per te ngrene dhe rreth e rrotull skam asnje alternative tjeter. Jo se sme pelqen ushqimi i atjeshem, por eshte serjozisht shume kalorik prandaj.

Dhe ja ky eshte i gjithe pbmi i Mc Donalds, ushqim i shpejte, jo i ekuilibruar, shume kalorik, kompania shihet si nje fabrike prodhimi…etc
Te vetedijshem per kete te sipermen dhe duke ditur qe jane 3 dimensjon: siç e shohim ne veten, si na shohin te tjeret ne, dhe si jemi realisht, atehere zgjidhja e vetme eshte : fitimi i simpatis se konsumatorit (…dmth qe ata te na shohin pozitivisht).
Duhet shtuar qe ketu prej disa kohesh ka nje ndergjegjesim per vlerat humane, per anen sociale, dmth per personelin dhe natyren (environnement) qe perbejne dhe rrethojne nje kompani.

Siç i thone : duhet ta kapesh demin nga briret, prandaj marka po na bombardon me reklamat ne keto momente:
– Njera flet per karrieren e shpejte qe mund te behet ne Mc Do, qe nese ke afesira kalon shpejt nga punonjes ne manaxher (dmth pavarsisht nga mosha dhe eksperjenca) dhe mbi te gjitha theksohet fakti qe me shume se gjysma e drejtuesve jane femra.
– Dhe tjetra flet per nje te ri, te cilit i propozohen kurse per finance, manaxhim etc dhe se ai gjithashtu ka premisa per karriere (nenvizohet fakti qe pas formimit punonjesit jane te lire te rrine ke Mc Do, ose te shkojne ne nje kompani tjeter).

 

….vazhdon …..

~ par ervivi sur mai 12, 2008.

5 Réponses to “Mkg: Mc Do mendon per ne!!!”

  1. Nuk ha ushqime…kapitaliste! 🙂

  2. Reklama që përdoret në televizion për Mc Donaldin është « I’m lovin it » dhe me një big smiley face 🙂 Unë kam kohë që s’kam shkelur këmbë në McDo, thjesht për arsyet e lartpërmendura, kalori të pafundme. Mgjth, kur të vjen veza kryq dhe ke uri, s’pyesim shumë për kaloritë edhe ja hudhim me ndonjë Big mac 😛

  3. Une di me than se deri ne nje fare kohe i kam pas frekuentu shume keto Mc donaldsat.nuk e di…ndoshta ngaqe nganjehere jam shume pertac ne te gatuar….

    Oj Cuca ne France diku andej nga jugu i parisit…si te kam???

  4. bonxhur….

    ça do thosha uneeeee….belle edhe une te njejtat shije kam, vetem big mag 😀

    kapiten i nderuar, rrofsh per interesimin 🙂 keto kohe ja shtymeeeeee, i çik me shkelma e me zore, por ja shtyme 🙂

  5. Po ce moj koce nënës më ngatërron nënën me na këto të jashtmet ti?

Laisser un commentaire

 
