Sot….

….mu kujtua Shqiperia e 97-s…
(…atehere lindi edhe ana ime revolucjonare )

…gazi lotsjelles qe perhapej, njerzit qe po vraponin ne menyre shume te çrregullt, kaskat blu dhe policia qe kishte bere prite ne rruget kryesore te qytetit.

Manifestimi i rradhes….

 
(PS per cilesin e imazhit: Per dreq, skisha as aparatin me vete….se eshte si puna çadres qe e mban ne çante gjithe javen qe ka diell, dhe diten qe e le ne shtepi plas shiu….)

~ par ervivi sur mai 22, 2008.

8 Réponses to “Sot….”

  1. maroi greva ? 🙂

  2. manifestimet per sot mbarun (…vazhdojne i dite tjeter me siguri 😀 )

    grevat…trenat me duket se jo, se e kan me nge…

    te tjeret u rikthyen ne ritmin e trishtuar te botes puntore

  3. ne kujtimet e mia 97 mungonte sidomos ne uniforma te tilla. çndodh ne fakt se kam nja nje jave pa lajme une!?

  4. une kam qene ne ’98 per vit te ri. Policia patrullonte me tanke dhe tek ndertesa perballe kryeministrise (kuventi) perpara ushtareve te armatosur kishte thase me rere ku akoma dalloheshin vrimat e shpuara nga plumbi. ndjenje e cuditshme.

  5. une kam qene ushtar ate periudhe.do te liroheshim ato dite,e imagjinoni se si ishim?kur na dhane gjendje te jashtezakonshme,me gjithe ato lajme qe vinin jo per lufte,jo per te vrare ne repartet e tjera.per sulme.reparte qe binin ne dore te popullsise civile.kaos.
    :(:(:(:(

  6. …me mire vone se kurre:

    mua me ka pas marre ime më prej dore, dhe shkonim neper manifestime, demostrata etc….
    atehere nuk isha koshiente cfare behej, pse behej, edhe pasojat….sot sinqerisht me me thon me dal me manifestu ne te njejtat kushte per te njejtat gjera…vallaj, sdo kisha kurajo…

  7. Internacionale do të jetë bota e re! 🙂
    Jam me ty!

  8. Koce nënës ik lark na policija se jan hajvan këta me 5 klas shkoll e si dijet ku të zë na një saçme apo na një shkop.

Laisser un commentaire

 
