…Mini!!!

…dhe tak, direkt ke vendi i vogel i parkimit qe eshte fiks fare  😀

~ par ervivi sur octobre 6, 2008.

8 Réponses to “…Mini!!!”

  1. E para femer qe njoh qe di te parkoje me aq precizitet :):):):)

  2. …so e imje ere…(po te mblidhni te gjithe pare, edhe mund te behet e imja 😀 )
    un sdi t parkoj hala…. 😀

    ket foto e kam bo nga penxherja, se me beri te qesh çfare ishte shkruajtur
    siper makines 😀

  3. une kam me qejf mini-n e vertete, ate te vjetrin !

    Nejse per momentin e shkatarroj makinen se sapo kam filluar t’i jap.

  4. …bienvenue dans club…meme chose pr moi 😀

  5. e mira e ksaj makine perkufizohet vetem tek tak faku i parkimit. m’fal qe po derrmoj endrra po nuk vle i lek si makine. harxho si ziz, eshte si kotec (kushedi sa ka vujt Charlize Theron ke Italian Job) dhe marshallah bo nga 10 euro e kusur.

    po kshu si pamje e kan bo fiks me ja fut femrave me lezet, e vogel e bukur, qe shkelqe 😀

  6. desh me thon 10 mije*

  7. …qe shkelqen….

    gjithshka qe mpilqen mu 😀 …

  8. ah, se tani e vura rè; nga ajo puseta doli kjo mini? 😀

Laisser un commentaire

 
