…do flasim me burrat !

Une : Ju pashe nga lart dhe erdha, mund tju informoj ?
Ata : Ku jane zoterinjt?
Une: Jane rreth e rrotull, nuk e di kur kthehen, mund tju ndihmoj une?
Ata: Jo jo, po presim zoterinjt.
Une: Pse nuk beni bizneze me femrat ?
Ata: (qeshin) jo jo jane pune burrash, do presim.
Une: Ouuu…une do ju them te njejtat gjera si ata, do mbaj te njejtin çmim si ata….por gjithsesi ju prisni, mbase deri sot naten kthehen, po nderruat mendje mbase jam e lire me vone !
Nje i trete qe vjen : O goce, shiko, ata dine me mire se jane marre me keto gjera, me letrat, me zyrat, nuk e ben keshtu por e ben ashtu, nuk i thane keshtu por i thane ashtu…
Une: Ooouuuu….!!!! Shif ti zoteri, me te gjitha ato qe permende me siper jam marre une, e di shume mire si shkojne keto pune… gjithsesi, si te doni.

 

Do te doja te dija edhe sa kohe, vite, shekuj, do na duhet ne femrave te presim qe gjinija mashkullore te na konsideroj te afta dhe ne te njejtin nivel per kompetenca te barabarta ?
Si ka mundesi qe akoma sot, nje pjese e mire njerzish mendojne qe per deget teknike meshkujt jane me kompetent se femrat ?

Ahhhh…apo do ngelemi nr 1 vetem per sa i perket shit-blerjes se bibironave dhe sendeve shtepijake ???

~ par ervivi sur avril 12, 2009.

6 Réponses to “…do flasim me burrat !”

  1. popull i keq.

    por besoj se do ndryshoje edhe pse shume,,,shume ngadale.

  2. Eh vallai kurre nuk do ta lija ne doren tende makinen time nqs do ishe automekanike. Ju nuk dini te ngisni makinen e lere me te rregulloni. pfff…

  3. aiii…Buli…!!!! kur ti (gjenerata e re) thua keshtu..vaj hallit ca mund te thone pleqt qqe jane rritur e jan bere dru nga jeta me kesi iderash.

    ps: gjithsesi…: na morsh te ligat per ngarjen e makines se jemi si Schumaker versjon femeror 😀

  4. S’ka lidhje me.
    Se s’di makinen dmth qe s’di as me be gjera te tjera.

    Ok ok, ishte gjysem serioze, e kuptoj.

    Por eshte problem. Serioz.

  5. eshte çeshtje pasioni per ca gjona mi goc. un nuk e mor vesh pse kerkoni barazi ne ca gjona qe e diferencojne kategorine tone nga e juaja? pse e kruni kot? 😀

    dikur, ne periudhen e revolucjonit industrial, femrat dhe kalamojt gjenin pune kollaj neper tezgjahe per faktin e thjeshte qe duke i patur gishtat te holle e te vegjel mund te zhbllokonin makinerine shume me kollaj ne rast bllokimi sesa nje dore e beshme burri.

    ti me ket shembullin qe ke dhone nuk sqaro gjo hiç. se arsyet mund te jene 1 miljon, nga modeli i flokve te femres qe s’i ka mush men’jen klientit, der ke fakti qe klienti mund te ishte çuni xhajes se mashkullit qe di me e bo punen me mire 😀

  6. …arsyja ishte qe isha e veshme hollshem dhe se 4 burra para meje skishin b….te me benin ball 😀

Laisser un commentaire

 
